Benvolgudes famílies,

Aquests dies a l’Associació Asperger de Catalunya encetem un nou curs escolar molt il·lusionant i amb moltes  ganes de treballar en benefici del nostre col·lectiu.

Com sabeu, el mes de maig passat va ser escollida en assemblea general una nova Junta Directiva. Som un grup de mares i pares de l’associació que hem volgut implicar-nos més de cara a garantir la continuïtat de la nostra associació i millorar diversos aspectes que, com no pot ser d’una altra manera, repercutiran en el benestar dels nostres fills. Aquesta és la motivació que, sense dubte, tots compartim.

Ens plau presentar-nos i posar-nos a la vostra disposició per qualsevol consulta i/o suggeriment que tingueu:

Pilar Pérez Bautista (Presidenta) pilar.perez@asperger.cat

Ana Marco Blasco (Sots-presidenta) ana.marco@asperger.cat

Ana García Díaz (Secretària) ana.garcia@asperger.cat

Maria Jesús Gracia Escriche (Tresorera) mariaj.gracia@asperger.cat

Sebastià García Domènech (Vocal) sebastia.garcia@asperger.cat

Montserrat Gironés Sainz (Vocal) montse.girones@asperger.cat

Elena Laparra Martínez (Vocal) elena.laparra@asperger.cat

Així mateix ens enorgulleix presentar-vos la nostra flamant Directora General: Natàlia Radó Graupera a qui tots coneixeu i a la que desitgem que aquesta nova etapa dins l’associació sigui engrescadora i profitosa. La podeu contactar al mail: natalia.rado@asperger.cat

Per al qualsevol altre comunicació de caràcter general posem a la vostra disposició el compte de correu: associacio@asperger.cat

D’altra banda us demanem que, si sou actius a les xarxes socials, podeu seguir-nos  i ajudar-nos a créixer comentant i compartint les publicacions. Ens trobareu a Facebook: Associació Síndrome d’Asperger de Catalunya, a Twitter: @AspergerCat i a Instagram: @associacioasperger_cat. També podeu consultar el nostre web www.asperger.cat, que, com veureu, estem reformant per oferir-vos més continguts divulgatius sobre la Síndrome d’Asperger i el Trastorn de l’Espectre autista.

Aprofitem també aquest escrit per avançar-vos que la propera assemblea general serà el dissabte 1 de desembre. Dins els terminis legals us farem arribar la corresponent convocatòria però us preguem anoteu aquesta data ja que tractarem temes molt importants pel funcionament de la nostra associació  i és molt important que tots els socis i sòcies hi assistiu per participar en la presa de decisions.

Un dels temes que tractarem serà l’establiment d’una normativa de funcionament respecte a les cancel·lacions.

Com ja sabeu, l’actual normativa es va aprovar a la darrera assemblea del 2017 motivada per l’elevat índex de cancel·lacions de les teràpies que s’estava produint i que posava en perill la viabilitat econòmica de l’associació. Per tant es va acordar que a partir d’aquell moment, quan es cancel·lés una teràpia es pagaria el 50% del seu import sense cap excepció. Amb aquesta nova normativa s’ha reduït molt el percentatge de cancel·lacions,  però pensem que s’hauria de modular la seva aplicació.

De cara a l’any 2019 us proposem mantenir el pagament del 50% de les teràpies quan es cancel·len, però en els casos de força major, així com en els que estiguin justificats mèdicament estarien exempts de pagar aquest percentatge. Per altra banda si una família avisa amb el temps suficient per a que el psicòleg pugui recol·locar aquella visita (sempre que hi hagi disponibilitat) tampoc hauria d’abonar aquest 50%.

En un altre ordre de coses, de cara a les visites periòdiques amb els nostres psicòlegs, us preguem que entre tots intentem desemborsar el seu import mitjançant    transferència o targeta de dèbit/crèdit. D’aquesta manera aconseguirem simplificar la gestió dels cobraments i estem convençuts que serà més còmode per a tothom.

També volem aprofitar aquest escrit per explicar-vos que, amb l’objectiu d’estabilitzar definitivament la nostra plantilla professional i aconseguir unes condicions laborals més dignes, hem hagut de reestructurar alguns horaris i assignacions de psicòleg. Demanem la vostra comprensió i complicitat ja que, tot i que sabem de primera mà com són de complicats els canvis pels nostres fills, de ben segur aquests moviments repercutiran en una millor qualitat del servei i tots en sortirem beneficiats.

Tot desitjant que aquest curs escolar sigui molt enriquidor per a totes i tots, us adrecem una forta abraçada i fins aviat!!

La Junta Directiva.